Recension- IsaDora

Jag har nu inköpt mig två nya IsaDora produkter :)
Först ett nytt puder som passar denna årstid då man inte e så brun längre :P
Anti-Shine Mattifying Powder 'Matte Beige 31'

/I have now bought two new IsaDora products :)
First, a new powder that suits this season when you do not get so brown anymore: P
Anti-Shine Mattifying Powder 'Matte Beige 31'

 
Tycker verkligen om detta puder!
Det är drygt, sitter länge och ger fin hy.
Jag gillar inte när huden är glansig, så denna passar verkligen!
<3<3<3<3<3 5/5
 
Sedan har jag prövat IsaDora nya foundation!
Kan säga att jag är ny på det här med att använda foundation.
Har bara prövat två stycken.
Makeup Stores och denna.
Wake- Up Makeup '02 Sand'

/Really like this powder!
You dont have to use much, sits long and gives a fine complexion.
I don't like when the skin is glossy, so this really fits!
<3 <3 <3 <3 <3 5/5

Then I tried IsaDora new foundation!
Can say I am new to this using foundation.
Have only tried two.
Makeup Stores and this.
Wake-Up Makeup '02 Sand '

 
Har inte riktig velat använda foundation innan då jag tycker att man packar in huden.
Men dessa som jag prövat gör inte det!
Speciellt inte denna.
Den glider på lätt på huden med min foundation pensel jag använder.
Min hy blir ännu mer felfri än vad den redan är.
För den täcker min rödhet på kinderna, tar borta mina påsar under ögonen
och jag ser allmänt piggare ut :)
<3<3<3<3<3 5/5
 
Så för er som vill pröva att börja använda foundation, börja med denna!
 
Här kommer lite före och efter bilder:

/Have not really wanted to use foundation before because I think that envelops the skin.
But those that I've tried do not do that!
Especially not this one.
It glides on easily to the skin with my foundation brush I use.
My skin is even more flawless than it already is.
For it covers my redness on the cheeks, take away my bags under the eyes
and I generally look more alert now

:)
<3 <3 <3 <3 <3 5/5

So for those of you who want to try to start using foundation, start with this!

Here are some before and after pictures:

Vänster: Helt ren i ansiktet 
Höger: Ifyllda ögonbryn
Left: Complitly clean
Right: Drawn in eyebrows
 
 Här har jag använt bara Wake Up foundation över hela ansiktet
Here I've used only Wake Up foundation on the entire face
 
 Här har jag lagt på concealer under ögonen och på de ställen jag behöver
Here i've put concealer under my eyes and on the areas i've needed it.
Här har jag lagt på pudret Anti Shine över hela ansiktet
Here i've put on the powder Anti Shine over my whole face.
 
 
 

Så IsaDora verkligen levererar!!
Puss på er <3
/So IsaDora sure delivers!!
Kiss on you<3<3