Black Galaxy....

Är inte riktigt så mycket för glittriga saker
(För när jag var liten fick jag åka till lasarettet och operera ut en glitter bit som hade fastnat i mitt öga)
 

Men Isadoras nya Twist-Up Eye Gloss i 'Black Galaxy' är precis lagom så jag kan hantera det.
Den går på mjukt och smidigt på ögat utan att kladda.
Och det håller länge!
 
Även läpp pennan är ifrån den nya kollektionen.
Inte riktigt min nyans av rosa.
Men om jag använder både 'Fiery Fuschia' och 'Sugar Crush' blir det lite mer hanterbart :)
Visar er båda alternativen nedan ;)
 
Im not a fan of glittery stuff.
(Because when I was smaller I hade to operate a small glitter piece from my eye)
But Isadora new Twist-Up Eye Gloss 'Black Galaxy' is manageable.
And it's easy to blend and it stays put.
Ansikte:
Apolosophy Concealer Stick 'Light Vanilla'
Bare Minerals Foundation 'Light'
Bare Minerals Mineral Veil 'Original Mineral Veil'
Kicks Baked Bronzer 'Golden Sandstorm'
Kicks Baked Blush 'Fashionista'
theBalm Mary-Lou Manizer
 
 
Ögonbryn:
IsaDora Brow Shaping Gel 'Light Brown'
IsaDora Eyebrow Pencil 'Light Brown'
 
Ögon:
Lumene Eyeshadow Primer
IsaDora Eyeshadow Palette 'Matte Chocolates/Smoky Eyes'
IsaDora Smoky Eye Liner 'Dark Grey'
IsaDora Flashing Volume Mascara 'Black'
IsaDora Fine Liner Eye Stylo 'Carbon Black'
 
 
Läppar:
IsaDora Twist-Up Gloss Stick 'Fiery Fuschia/Sugar Crush'