Hail To The King

Igår så hade jag hela dan för mig själv,
Då passade jag på att sminka inför en Instagram tävling.
Det är en Tim Burton tävling :D
 
Så min sminkning blev såhär:
 
I was alone the whole day yesterday.
So I took the opportunity and did an makeup for an Instagram competition.
Which is an Tim Burton competition :D
So this is what I did:
 
Det är Pumpkin King (Jack Skellington) ifrån Nightmare Before Christmas.
 
Har bara använt parfymfria produkter till hela sminkningen!!
 
För er som vill kolla på vilka mer som tävlar, 
kolla in hashtagen #laurajsfxcontest på Instagram
Min Instagram: Epicme_
 
It's the Pumpkin King (Jack Skellington) from Nightmare Before Christmas.
Have only used fragrance free prodtcts to the whole makeup.
For those of you who wants to check out the others,
use the hashtag #laurajsfxcontest on Instagram
My Instagram: Epicme_
 
#1 - - Petra Johansson:

Vad cool! Jag förstår varför du fick flest röster. Helt otroligt vad man kan göra med smink! Du är verkligen duktig! :D

Svar: Tack va du e go 😘
EpicMe/Camilla

#2 - - Lina:

Så otroligt häftig sminkning. :o

Svar: Tack så himla mycket :D
EpicMe/Camilla

#3 - - Sussi:

Woow, Va häftigt.

Svar: Wiii tack så mycket :D
EpicMe/Camilla

#4 - - XxcyberalienxX- Life with autism and art:

Så sjukt fräckt, riktigt coolt. Ganska kreativt gjort utav dig! :D

Svar: Tihi tack så mycket :D Egen design, allt ifrån huvudet :)
EpicMe/Camilla

#5 - - Dejan :

Shitt! Det ser verkligen bra ut! Bra jobbat! jätte duktig;:)

Svar: Åh tack så jätte mycket :D :D
EpicMe/Camilla

#6 - - Nicole:

Wow, kan inte säga mer! Det är så fint sminkat!♥

Svar: Aaahhh :D Taack :D :D
EpicMe/Camilla

#7 - - Coola Fia:

Baaaah shit vad coolt! Önskar jag kunde göra mig så där fin till Halloween. Gud, vad duktig du är! Ser lite roligt ut på sista bilden när ni pussas… det vet jag inte om jag skulle våga haha :)

Svar: Tihi, han har nog blivit van vid att se mig lite crazy ;) Så han tänker nog inte på det längre :) Tack så jätte mycket :*(Du kan ju kolla in mitt Youtube klipp på denna sminkning)
EpicMe/Camilla

#8 - - Stickan!:

Helt otroligt bra gjort. Vad duktig du är :-)

Svar: Åh tack va du e go :D :*
EpicMe/Camilla

#9 - - Smilla:

Grym sminkning!👌

#10 - - Smilla:

Grym sminkning!👌

#11 - - Smilla:

Grym sminkning!👌

Svar: Tihi tack så himla mycket :D <3
EpicMe/Camilla

#12 - - Lova Danielsson:

WOW! Galet coolt! Du är verkligen skicklig på smink!

Svar: Åh men tack så himla mycket :* :D (Är självlärd)
EpicMe/Camilla

#13 - - Cornelia:

Coolt!

Svar: Tack :D :D
EpicMe/Camilla

#14 - - Lisa @ Duttis:

WOW vilken häftig sminkning! SÅ fruktansvärt snygg och välgjord!

Svar: Åh det värmer i mitt häjrta <3<3 Tack :*
EpicMe/Camilla

#15 - - Marie Bergman:

WOW =)

Svar: :D :D :D :D
EpicMe/Camilla

#16 - - livet med Asperger och kronisk smärta:

så galet snyggt

Svar: Tack så himla mycket :D
EpicMe/Camilla

#17 - - Alexsandra:

Gud vad coolt! Riktigt grymt gjort :). Hoppas du vinner :D

Svar: Jag kom till topp tre :) Tyvärr så vann jag inte ;) Men man tackar :D
EpicMe/Camilla

#18 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Tror min kommentar försvann men det jag sa var att det var himla coolt!

Svar: Tihi, :) Tack va du e snäll :*
EpicMe/Camilla

#19 - - Patricia:

Otroligt skickligt!

Svar: Tack så mycket :D <3
EpicMe/Camilla

#20 - - Lovisa Wallin:

men åh! Helt galet så duktig du är! wow!!

Svar: Men åh så söt du är :*
EpicMe/Camilla

#21 - - Elina:

WOW, vilken talang!! Du ska inte jobba inom något sådant?? ;D

Svar: Åh va du e go :) Jo det hade vart så otroligt roligt!
EpicMe/Camilla

#22 - - Amanda Niclasson:

Riktigt häftigt! :) Va duktig du är!

Svar: Men tack så jätte mycket :D <3
EpicMe/Camilla

#23 - - Jenny:

Sååå grymt!
Riktigt talangfullt, bra gjort!
Trick or treat? :)
Ha en härlig Halloween :)

Svar: Hmm....tror jag väljer Treat ;)Tack så mycket :D det värmer verkligen <3
EpicMe/Camilla

#24 - - Anni:

Såååå fin sminkning..! måste tagit lång tid

Svar: Åh tack så mycket :* Jag tog det väldigt lugnt med denna sminkning så denna tog ca 3-4h :) Vill du se hur jag gjorde den så kika in på mina Youtube: Epicme93
EpicMe/Camilla

#25 - - Frida:

Hur megacoolt som helst! :D

Svar: Tihi taack så mycket :D :D
EpicMe/Camilla

#26 - - Nathalie Isaksson:

Fy vad snygg!! Riktigt snygg tolkning, jag gillar som tusan att du gjort något nytt som man inte sett förut :D

Svar: Detta värmer något otroligt mycket <3<3 Älskar att skapa något nytt :D
EpicMe/Camilla

#27 - - ♕ Naivsuper:

Oj! Vilken cool sminkning. Jädrans vad duktig du är! Det måste ha tagit ett tag :-)

Svar: Tihi tack så mycket :* :* Jag tog det väldigt lugnt med denna sminkning så denna tog ca 3-4h :)Vill du se hur jag gjorde den så kika in på mina Youtube: Epicme93
EpicMe/Camilla

#28 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men gud så coolt!! Duktig du är!!

Svar: Åh tack så mycket :D
EpicMe/Camilla

#29 - - Vilja Lingonren:

Shit vad grym du är! Helt galet snyggt!!

Svar: Wiii :D :D Tack va du e snäll :*
EpicMe/Camilla

#30 - - Vendela:

Supersnyggt!

Svar: Man tackar :D :D
EpicMe/Camilla

#31 - - Lina:

Om jag ska vara ärlig då vet jag inte ens alla saker som man använder när man sminkar sig. Du är bäst av alla mina kompisar på att sminka sig. Kan inte förstå hur du kan. En fråga hur långt tid tog detta?

Kram

Svar: Åhh va du e go :* :D Det värmer verkligen :)Du kan kolla in min Youtube kanal för att se hur ja gjorde sminkningen: Epicme93
Denna sminkninge gjorde jag i lugn takt, och det tog ca3-4h
EpicMe/Camilla

#32 - - Jennie:

Vilken grymt snygg sminkning, jag kan inte slita blicken ifrån den!!

Jag behöver en bra sminkning för Halloween i år men jag har inte alls så mycket tid att lägga. Det får nog bli ansiktet som en döskalle, har du några bra tips?

Svar: Åh tack så mycket det värmer verkligen :*Jo men absolut, har man inte så mycket tid kan man göra halva ansiktet till döskalle.
Jag har gjort en sminkning på det (men funderar på att göra en tutorial)
Så håll utkik!
Fler frågor, tveka inte att kontakta mig igen!
EpicMe/Camilla

#33 - - Anonym:

Fett läskigt

Svar: :D :D :D :D
EpicMe/Camilla

#34 - - Anonym:

Jag menar på ett bra sätt (snyggaste sminkningen)

Svar: Tihi :) :D
EpicMe/Camilla

#35 - - Emilia:

Så coolt! Vad duktig du är! :)

Svar: Tack så jätte mycket :D <3
EpicMe/Camilla

#36 - - Sara Lajka:

Fan vad coolt! Vilken talang du har! :D

Svar: Wiii tackar :D Det värmer <3
EpicMe/Camilla

#37 - - Hanna - Min väg till att bli en bättre löpare + ytligheter:

Cool sminkning!

Svar: Åh tack så mycket <3
EpicMe/Camilla

#38 - - victotia:

Waow vad coolt! Lycka till i tävlingen, och jag får se själv vad jag ska hitta på till Halloween, kommer få mycket inspiration från dig :)

Svar: Ja vann tyvärr inte tävlingen, men jag tog mig till topp tre :)Tack så jätte mycket <3 det värmer verkligen <3
Du får gärna skicka bild till mig om du vill vad du kom på, vad du skall vara.
Kan skicka på min Instagram eller Facebook
@epicme_
https://www.facebook.com/epicmecamilla
EpicMe/Camilla

#39 - - Anna [foto]:

Skitsnyggt!!

Svar: Tack så mycket :)
EpicMe/Camilla