IsaDora Rock & Romance...

IsaDora har kommit ut med en ny höst kollektion som heter
 
Klicka på länken ovanför så kommer ni in på deras hemsida.

Detta är en kollektion som gjord för mig<3
mörka nyanser, lite sådär vamp aktigt.
 
Jag köpte på mig lite smått och gott<3
 
Först två ögonskuggs paletter.
44 Muddy Nudes
03 Urban Green

Super pigmenterade ögonskuggor som suddar väldigt lätt,
det enda negativa jag har att säga om dessa paletter ät att dom kan bli lite 
smuliga och då kan de lätt ramla ner på din kind.
 
 
 
Smokey Eye Liner Dark Green
Jag köpte mig en grön eyeliner bara för att vara lite annorlunda.
 
Två stycken läppstift som jag redan älskar som bara den<3
175 Cool Cashmere
07 Nude Pink

 
 
Här har vi Cool Cashmere ovanpå IsaDoras Lipliner 'Subtle Nude'
 
 
 
Här har vi Nude Pink ovanpå IsaDoras Lipliner 'Subtle Nude'