Hollywood Style

Äntligen har jag fått iordning allt :D :D
 
Är så himla nöjd över hur allting blev :)
 
Vad tycks? :)
 

 
Tänkte visa er också hur allting är organiserat.
Vi börjar med skrivbordet :)
 
I den stora lådan har jag det jag använder mest utav dagligen.
Näsdukar är bra att ladda upp med.
Topz, Brush cleanser från Kicks etc.
 
 
I den lilla lådan har jag fixat min läppstifts hörna :)
Ser lite löljigt nu när de e så 'få' läppstift :)
Men de större läppstiften och läppglansen fick inte plats,
så dom fick en egen plats i byrån inunder...
 
Här har jag också läpp pennor, de längre läppstiften,
och sedan lite diverse prylar som sladdar, kamera stativ osv.
 
 
Då flyttar vi oss vidare till Byrå :)
 
Högst upp har jag mina penslar :)
De stora i den Stora muggen och de mindre i en ELF pensel hållare :)
Och självklart en lampa ;)
 
I nedersta lådan hittar vi alla hår styling så som hårtork, plattång osv.
 
 
Näst längst ner hittar vi resten utav hårprodukterna.
Här finns alla stylings produkter, hårborstar, gummisnoddar etc.
 
 
I tredje lådan hittar vi alla paletter och ansikts produkter så som rouge.
 
 
I andra lådan har vi ögonskuggor.
I lådan i lådan har vi eyeliners, lite mer ögonskuggor och lösögonfransar.
 
 
Och Ta-da!
I översta lådan hittar vi alla samlade nagellack :)