Wow...

Jag trivs så himla bra på mitt nya jobb!
 
De har varit fullt ös hela tiden.
Det är nu som jag får vara ledig lite grann eftersom det blir jobb i helgen.
 
Jag har inte riktigt hunnit med sminkningar och så just nu.
Plus att en annan grej stannar upp min sminkrutin också.
I mitt lägenhetshus håller dom just nu på att renovera fasaden,
PLUS att nu i någon vecka har jag fått veta att dom någon gång skall byta våra fönster med.
 
Jag sitter vid fönstret och sminkar mig då det är bäst ljus i vår lilla lägenhet :)
 
Men nu har vi fått svar på att imorgon skall dom komma och byta!
Jippi!!!
 
Nu till en rolig grej!
 
Jag har köpt ett nytt objektiv!
Detta är då ett fast objektiv, trodde jag beställde vidvinkel men icke sa nicke :(
 
Så hade funderingar på att byta tillbaka.
Men så tog jag smink bilder med det och jag tyckte om hur bilderna blev!
 
Vad tycker ni?
I bilderna nedanför har jag använt de nya objektivet