Madlady.se...

Madlady.se fyllde iår i förr förra veckan.
Då bjöd dom på rabatt på hela deras sortiment!
 
Jag passade på att klicka hem lite nya godingar :D
 
Vi börjar med en efterlängtad palett<3
 
Som jag önskat att få ha denna i min ägo!!!
Äntligen är den min!
Och bästa är att den inte doftar!!
Tjoho<3<3
 
Detta är en palett ifrån märket theBalm.
Jag tycker ju om deras Mary-Lou Manizer!
Men denna är så klockren för mig eftersom det är rock tema<3
 
När man öppnar den så får man se en stor hjärtformad spegel.
Inunder har man 12st ögonskuggor
En highlighter  och en blush.
 
Jag bara dör när jag fick se namnen :D<3
Alltså wow<3
 
Jag har swatchat dessa skuggor, men första raden måste ha försvunnit på min data,
för har bara på de andra två raderna?
 
Adagio: En ljus beige/ben färgad matt ögonskugga
Allegro: Gul/Grön/Brun matt ögonskugga
Moderato: Mörk lila/brun/grå matt ögonskugga
Presto: Mörk brun matt skugga med en hint av grönt
 
 
 
 
Blink 1982
The Stroke
rem
Third Eye Blinded
 
 
 
Highlighten påminner väldigt mycket om the Balm andra populära highlighter Mary-Lou Manizer.
Så denna är också en solklar favorit!
Blushen är en rosa/coral färgad blush som passar mig, trots att jag är blek såhär års.
 
 
Om man öppnar neder delen på paletten hittar man två läpp/blush färger som är krämiga.
Tycker det är smidigt att dom separerat dessa med de lösa skuggorna.
 
Super fina färger!
På locket finns det även lite inspiration för olika kombinationer man kan använda.
 
Det enda jag inte tycker om med dessa är att ögonskuggorna smular väldigt mycket, tyvärr!
 
 
Näst på tur är fyra olika läppstift i burkform istället för på tub.
Dessa kommer från ett märke som heter HouseOfBeauty.
Jag har följt dom ett tag på Instagram och blev så glad när dom skrev att
dom skulle börja sälja här i Sverige.
 
Jag har gjort för undersökning på om dessa skulle innehålla parfym eller smak.
Men kunde inte hitta något, så jag satsade!
 
Och så glad jag blev<3
Dom luktar nånting med absolut inte parfym!
Mer som kräm fast inte den fräna kräm doften.
 
Jag klickade hem färgerna
24K
Passion
Bambi
Teddy Bare
 
Super duper fina färger och förvånasvärt pigmenterade! 
Skall ännu testa klokt med deras hållbarhet!
 
Dessa kan användas i hela ansiktet.
Alltså på Läppar, Kinder, Ögon m.m.
 
 
Vilken tyckte ni var snyggast?