All About Silver.....

Jag följer en sida på Facebook som heter Skönhetstips.
Där var det någon som tipsade om en sida som handlade om Silver hår.
 
Den räddade verkligen mitt hår<3
 
För jag har haft problem med att håret ser grönt ut och det är inte snyggt alls!
 
 
Jag struntar lite i vad deras produkter gör,
det som var mest intressant för just mig var hur dom förklarade hur jag kunde få bort min grönhet.
 
 
Dom förklarar att Silver är ju ingen färg alls.
Så när man får i en färg så får man lägga i kontrast färgen.
Och som i mitt fall då jag hade grönt hår så skall rött i.
 
Och jag testade faktiskt med Ketchup!
Japp ni såg rätt, KETCHUP!
 
Det luktade inte så speciellt gott, men det gjorde underverk!
 
Jag hade i det en liten stund och sköljde ut det med vanligt vatten.
Sedan gjorde jag min vanliga procedur med färgbomb i håret.
 
Och håret är äntligen grått precis som jag vill ha det<3<3