IsaDora Face Promotion...

IsaDora har ny lanserat sin BB cream.
 
Jag fick hem ett Pressutskick på det i förra veckan.
 
Jag fick med 
Bb Cream
Velvet Touch Compact Powder
Light Touch Concealer
Face Buffer Brush
 
Velvet Touch Compact Powder:
-Semi Transparent
-Sammetslen
-Minimerar små linjer
-Fuktgivande
 
Jag har provat detta puder innan.
Den är bra, men jag har svårt att komma ifrån min favorit
ifrån Apolosophy :)
 
Light Touch Concealer:
-Highlighter och Concealer i ett
-Reducerar ojämnheter i ett svep
-Perfekt on-the-go produkt som omedelbart reducerar synliga tecken på trötthet.
 
Jag har provat denna concealer innan och tycker faktiskt om den!
Den lägger sig bra och håller bra.
 
Face Buffer Brush
 
-Multifunktionell borste för applicering av löst eller pressat puder,
flytande eller kompakt foundation och bronzer/rouge.
Passar även perfekt för att tona och skugga.
 
 
 
 
 BB Cream 
-Det är dags för en BB uppdatering. Populära IsaDora BB Cream tas till en helt ny nivå design mässigt och relanseras i ny, fräsch förpacknings design. 
En av fördelarna med den nya designen, förutom att den är elegant, är att den är 'luftfri'.
Det betyder att ingen luft samlas i tubem, vilket gör att den håller sig ren och fräsch längre.
Tekniken gör dessutom att all foundation levereras ut ur tuben, ingeting går till spillo.
 
Riktigt smidig förpacking. Bra med pump så man får ut foundation
utan att få det över hela sig.
Jag kan tyvärr inte använda just denna färg i hela ansiktet då den är för mörk,
men jag har använt den i ytterkanten av ansiktet för att få lite mer
färg en mitt bleka ansikte.
Det finns rn nyans ljusare som jag vill prova.
Så det kommer en mer recension då :)
 
 
Detta är ett pressutskick. Det har inte påverkat min åsikt.