Urban Decay och Ardell...

Jag har varit sugen på en ögonskuggs palett ett bra tag,
men inte riktigt haft orken till att beställa.
 
I förra veckan så köpte jag den äntligen.
Och två par ögonfransar med!
 
Vi börjar med fransarna.
 
Det är Ardell Wispies
 
Jag trodde dom var samma modell som jag haft innan,
men det är det inte.
Som jag har haft sedan innan är ifrån Fashion och heter också wispies.
Men dessa blev kanon bra på endån!
Super neutrala men med tillräckligt umpf i sig.
 
 
Stjärnan i detta inlägg.
Urban Decay Electric Palette.
 
Den har tio olika ögonskuggor i en grym pigmentering!
Tyvärr så glömde jag att Swatcha till er.
Men ni får se en sminkning i nästa inlägg.
 
 
 
Tycker det kunde varit mer regnbågs tema än dessa färger.
Men jag är nöjd endån!
Som sagt så är dom grymt pigmenterade!
Och jag är glad trots att den kostade så pass mycket!