Kat Von D Lipsticks....

I December förra året så var min syster i New York.
Då passade hon på att köpa hem lite Kat Vond D Läppstift till mig :D
 
Alltså dom är ju för grymma att bara sitta och titta på.
 
Hon frågade i olika butiker om dom var oparfymerade eller inte?
Vissa sa att dom va det andra sa att de hade vanilj doft i sig.
 
Min uppfattning... Ja, dom luktar ett uns av vanilj tror jag.
Så tyvärr är dom inte helt parfymfria :(
 
Så jäkla tråkigt, men dom är för grymma att se på :D
 
Det blev ett kit och ett separat läppstift.
 
Det separata läppstiftet heter Mötorhead.
Lite freaky, för någon vecka efter jag fått detta läppstift så
gick sångaren i det bandet bort i cancer!
 
Men alltså kolla på förpackningen :D<3
I'm in love<3<3
Och att det dessutom är ingraverat KatVonD i läppstiftet är ju bara för häftigt!
Detta är ett mörk rött läppstift.
 
Super snyggt på!
När man väl får på det vill säga....
Tyvärr så tycker jag vissa av dessa läppstift går på ojämnt
och känns väldigt torrt när man applicerar det.
 
Här näst kommer då Mi Vida Loca läppstiften.
Detta är 8st olika läppstift i ett och samma kit.
 
Så super coola färger dessutom :D<3
Gold Blooded
Halo
Naye0n
Coven
Sexer
Wolvesmouth
Bachelorette
Noble
 
 Mina favorit färger är:
Naye0n
Gold Blooded
Noble
Wolvesmouth+Bachelorette Ihop :D
 
Äsch....Allihopa är snygga på sitt sätt<3
Vilken tycker ni är bäst? 
 
Gold Blooded
Coven
Haloe
Sexer
Noble
Naye0n
Wolvesmouth
Bachelorette
 
 
Wolvesmouth
Bachelorette
Noble
Naye0n
Sexer
Halo
Coven
Gold Blooded