IsaDora Summer....

Som ni kanske har sett så har IsaDora kommit ut med sina sommar nyheter <3
Jag har fått chansen att få prova lite av produkterna.
 
 
 
Vi börjar med nagellacken.
Riktigt fina och starka färger<3
536 Sunny Days
535 Maritime
527 Tropical Fuschia
 
Min favorit är nog den blåa :)
 
Eyeshadow Quartet 'Sun Kissed'
 
Bra pigmentering på dessa ögonskuggor.
Speciellt den mörkbruna.
Super fina färger tycker jag.
 
Spara min favorit till sist.
Nude Cushion Foundation 'Bronzer'
 
Altså...WOW!
Detta är en kräm bronzer.
Jag har använt denna ovanpå min Nude Cushion Foundation 'Nude Porcelain'
och den blandar in sig i huden grymt fint.
Den ser helt enkelt naturlig ut!
 
Det skulle defenitivt räcka med denna och ett puder ovanpå.
Men jag gillar att gå in med en puder bronzer ovanpå oxå.
 
Skall/Har ni provat några av dessa? :)